2011. december 3., szombat

Tartozás

Egy nagyon régi tartozásomat egyenlítem ki. Szégyenlem is magam miatta.
Részt vettem Latinka őszi játékában és a szerencse úgy hozta, hogy Csilla (=Batorba) lett a párom. Ő nagyon kedvesen, rendesen időben küldte az ajándékomat. Saját készítésű igazi őszi szépségeket!
Íme:
Ellenben én kicsúsztam a határidőből. Kicsit összejöttek a dolgaim és nem tudtam időre elkészülni és elküldeni. Furdalt is a lelkiismeret rendesen. De szerencsére sikerült pótolnom. Tőlem az alábbi ajándékok kerültek Csillához és örülök, hogy tetszett minden.

2 megjegyzés:

  1. Ne szégyeld magad...ezt már megbeszéltük.:-)))) Én meg szégyelhetném magam, hogy a szappan kivételével még semmit nem használtam fel....:-(Nem volt rá időm...sajna a dolgozó nőknek "lopni" kell az időt, a hobbira. Vagy ne aludjon???:-)))

    VálaszTörlés
  2. Én használok mindent!
    Egyébként egy lopós, nem alvó dolgozó nő vagyok. :))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...